divendres, 19 de febrer del 2016

Setmana d'experiments!


Hola “bloggers”! Aquí estem amb una nova entrada on us explicarem com ens ha anat aquesta setmana.

Aquesta semana ha sigut la bomba perquè hem fet moltes coses divertides!
El dijous ens vam convertir en metges. Vam obrir, tocar, sentir, tallar i bufar els pulmons d’un xai. També vam tocar el cor. Va ser una experiència inoblidable!

Continuant amb naturals vam fer una altra activitat relacionada amb el sistema circulatori. Consistia en conèixer les nostres pulsacions en exercici suau , intens i en repòs. Vam observar que una curiositat de les pulsacions és que són més altes o més baixes depenent de:

1. L’edat

2. L’altura

3. El sexe.

També hem fet un taller de l’aigua! Ens van explicar totes les característiques de l’aigua, com mesurar la sal i el clor, quin és el cicle natural i urbà de l’aigua..  També vam fer alguns jocs i experiments. Al final del taller ens van regalar un got de plàstic!

Sierra Morena, Sistema Central... sabeu què és? Doncs tota una sèrie de muntanyes que hem après! I al taller de català hem fet grups per buscar informació sobre Roma, Egipte i Grècia.

Heu vist quantes coses! La setmana que ve...molt més!

Doneu-li al like i comenteu!



Fins la pròxima!

6 comentaris:

  1. Quan vam veure les pulsacions de cor per minut, hem pensava que era com un somni perquè a diferents parts del cos es poden notar els batecs pel cor com per exemple: el canell i el coll.
    En l'experiment de l'aigua era divertidíssim perque vam veure com mica en mica anava baixant la sorra cap al fons del got. I ara ja sabem... Que no hem de malgastar aigua perquè és un procès molt llarg!

    ResponElimina
  2. Quan vam fer l'experiment de l'aigua em vaig donar conta de que l'aigua és un recús molt important, i que no l'hem de malgastar.
    Quan vaig veure les meves pulsacions em vaig quedar al·lucinada perquè no em pensava que el meu cor fos tan ràpid.
    L'experiment dels pulmons em va agradar molt perquè vam descobrir com funcionen els pulmons i com són.

    ResponElimina
  3. Carla Pérez 6é-A:
    Quina experiencia classe Grimms!

    ResponElimina
  4. Jostin :va ser molt divertit aquell experiment i pobre la valeria es va marejar moltíssim,també donava una mica de cosa veure com s'inflaven els pulmons.

    ResponElimina
  5. que divertit va se ser. l'experiment: quin fastic! Però una experiencia única.i una cosa que s'amoblida que difícil les muntanyes!
    ADEUUUUUUUUU!!!!!!!

    ResponElimina
  6. QUINA SETMANA MES DIVERTIDA. NATURALS: QUIN FASTIC! PERÒ UNA EXPERIENCIA ÚNICA. EL TALLER D'AIGUA: IMPRESSIONANT SENSE PARAULES.
    COM SABER LES NOSTRES PULCACIONS: SUPER DIVERTIT. I PER ULTIM LES MUNTANYES D'ESPANYA MOLT INTERESSANT PERO MOLT DIFÍCIL.
    ADEUUUUUUUUUUUUUUU! FINS UN ALTRA.

    ResponElimina